zaterdag 18 januari 2014

Hello from a grown up women.

Nou een beetje grown up dan. Ik ben alweer een halfjaar in mijn volgende levensfase gekomen. Sinds augustus woon ik met twee lieve vriendinnen "op kamers" (we delen een gezellig woonhuisje) en studeer ik natuurwetenschappen en innovatiemanagement aan de universiteit van Utrecht. Ja ja, klinkt dat niet volwassen?
En zie, weer een excuus waarom ik niet constant blog. Ook al vind ik dit weer een vrij geldige reden. Ik werk nu ook al een tijdje in Utrecht zelf, en heb het leukste baantje dat er is. Prepare yourself, ik werk bij Oodlz/Frozz FROZEN YOGHURT! Passend of niet soms?

Naast mijn baantje ben ik ook actief in mijn studievereniging en ook zeer actief in het studentenleven zelf. Daarbij heb ik besloten om clean eating dieet te volgen en sinds ik erg van koken houd, vind ik het een hele uitdaging. En instant noodlesoup, het studentenvoedsel, moet ik nu links laten liggen. Maar gelukkig heb ik Oodlz daarvoor. Heerlijke bamiesoep, helemaal natuurlijk en met lekker veel groentes.

Echt een aanrader! (hieronder heb ik: Ginger chicken, buckwheat noodles, tauge, spinazi, champignons. En om het af te maken chilivlokken, gebakken uitjes en echt ver-schrik-ke-lijk lekker erbij ananas!)

Een hele ommekeer in mijn normale leven dus. Niet dat het de eerste keer is, sinds ik ook een tijdje in Belgiƫ heb gewoond, zoals ik eerder heb geblogd. Maar die ervaring was niet zo positief. Hoewel ik nog steeds Roosendaal nog mis, bevalt mijn studentenleven tot nu toe wel. Zoveel activiteiten om te doen en zoveel leerwerk. Maar het is het allemaal waard.

Zo was ik gisteren naar een open podium geweest van mijn studievereniging. Behalve dat ik een geweldige tijd had met geweldige muziek, envyde ik ook alle talentvolle mensen die er waren. Maar achja, ik verkoop lekker frozen yoghurt, dat kunnen zij niet zeggen.

En zoals jullie wel gewend zijn van mij, een dosis foto's (van het open podium gisteren):







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave a message! I always read them and they make me happy :)