maandag 28 maart 2011

I love red.

Heeya!

Ik had dus beloofd om foto's te maken van een paar van mn nieuwe aankopen, and I did!
En dat niet alleen, ik heb zelfs een tekening gemaakt, het is namelijk een tijd geleden dat ik weer tekende of maar met iets bezig was in die richting. Iedereen kent Fifi Lapin nu toch wel, right? De ubercute konijn die enorm fashionable is. (ze hebben er zelfs super leuke shirts enzo van bij de Pimkie!) Ik wilde zelf ook wel eens zoiets proberen. But zonder konijn, ik heb niks met konijnen, de mijne liep namelijk ooit weg. Ik weet dat het ver van perfect is, maar het is een good start toch? (Ja kwaliteit is nogal slecht, maar dat komt doordat ik een foto hebt gemaakt van de tekening met mijn iphone..)



Mijn eerste aankoop is een rode rok. Toen ik flyerde op de Meir zag ik dit rokje hangen in de Bershka en werd er meteen verliefd op! Ik zocht namelijk al lang naar een rode rok dat gewoon lente/zomer afstraalde. But helaas, ik moest werken en ik had geen geld om het meteen te kopen en bleef het dus bij een hele week gemarteld worden omdat ik het me niet kon veroorloven. In ieder geval toen niet. Want nu heb ik het dus wel gekocht, meteen toen ik mijn loon had -ha!

En het tweede volgde er snel na. Ik was dus weer een weekend terug in Roosendaal en ging naar de shoe outlet waar deze killer heels mij helemaal betoverden. Iedereen in de winkel zag mijn gezwijmel om de schoenen, inclusief de staf. And again, had ik geen geld bij but luckily wilde m'n pa ze voor mij voorschieten, thanks dad!

Chiffon Blouse: Primark
Red Skirt: Bershka
Heels with buttons: Shoe Outlet
Hat: H&M

That's it for today, ik denk , als ik tijd heb, dat ik morgen maar weer 's ga posten!

Stay tuned, hugs, love
xo

2 opmerkingen:

  1. You have an amazing blog!
    Dat rokje is echt geweldig ;D
    Ik volg je, volg je terug?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leave a message! I always read them and they make me happy :)